تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/07/10 - 09:04
کد خبر: 518125

لحظه‌به‌لحظه با تجاوزات صهیونیست‌ها؛

فضاسازی اسرائیل نتیجه نداد/ ادامه حملات حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی

فضاسازی اسرائیل نتیجه نداد/ ادامه حملات حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای از جدیدترین عملیات خود علیه مواضع رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سران رژیم صهیونیستی و رسانه های غربی، عبری و عربی در ساعات گذشته از قریب الوقوع بودن حمله زمینی برای تجاوز به جنوب لبنان خبر دادند و خبرها حاکیست بیشترین تحرکات از نوار مرزی شمال غرب، شمال و شمال شرق سرزمین های اشغالی گزارش شده است.

المیادین: ادعای تل آویو درباره آغاز تجاوز زمینی به لبنان تأیید نشده است

همزمان با ادعای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره دستور آغاز «عملیات زمینی مشخص» ارتش اشغالگران ضد مواضع حزب الله در نزدیکی نواحی مرزی لبنان رسانه‌های مقاومت واکنش نشان دادند.

در همین ارتباط، شبکه المیادین درواکنش به عملیات روانی اسرائیل در یورش به خاک لبنان گفت: هنوز هیچ ردپایی از تجاوز نظامیان صهیونیست به جنوب لبنان، باوجود ادعای آغاز تهاجم زمینی به خاک این کشور مشاهده نشده است.

پیشتر، ارتش اشغالگر مدعی شده بود که عملیات زمینی معینی را علیه اهداف حزب‌الله آغاز کرده است.

از شب گذشته تا بامداد امروز، حملات جنبش حزب الله به شمال فلسطین اشغالی تشدید یافته و به نظر می‌رسد ارتش اشغالگران در تجاوز نظامی محدود خود به خاک لبنان دچار سردرگمی شده‌اند و برغم گزارش منابع خبری از قول فرماندهان نظامی این رژیم در آغاز حمله به خاک این کشور جز ارعاب رسانه‌ای و روانی از نفوذ در نواحی مرزی لبنان ناتوان شده‌اند.

یک منبع میدانی که تحولات را در جنوب لبنان از نزدیک دنبال می‌کند به جزئیات تحرکات نظامیان صهیونیست اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ارتش رژیم صهیونیستی بر روی محور مزارع شبعا تمرکز کرده و شهرک های الوزانی، میسات، الخیام و مزرعه سرده را در جنوب لبنان به شدت هدف قرار می دهد.

فضاسازی اسرائیل نتیجه نداد/ ادامه حملات حزب‌الله به مواضع اسرائیل

این منبع میدانی با بیان این که ارتش رژیم صهیونیستی برای آغاز حمله زمینی با احتیاط گام بر می دارد، افزود: صهیونیست در تلاش هستند با تصرف مناطق مرزی در جنوب لبنان ابتدا یک کمربند امنیتی برای شهرک های شمال سرزمین های اشغالی ایجاد کنند اما با واکنش قاطع رزمندگان مواجه خواهند شد.

به گفته این منبع میدانی، ارتش اسرائیل مدعی است با پیشروی در نوار مرزی می تواند تونل ها و مقرهای حزب الله را منهدم کند تا امنیت شمال سرزمین های اشغالی تامین شود اما با غافلگیری رزمندگان بر روی زمین روبه رو خواهد شد و باید منتظر موجی از عملیات های متنوع و خسارت های سنگین باشد.

این منبع میدانی با تاکید بر این که دشمن اطلاعی از قدرت نیروهای زمینی حزب الله ندارد و همین مسئله باعث نگرانی رژیم شده است، اضافه کرد: علاوه بر عملیات پهپادی، تله های انفجاری، مین‌ها و تک تیراندازها باید توجه داشت که موشک های ضد زره در نوار مرزی در انتظار تانک ها و خودروهای نظامی صهیونیست هستند.

حمله به یک ساختمان مسکونی در دمشق/ شهادت مجری سرشناس سوری

بنابر اعلام منابع محلی، یک ساختمان مسکونی در محله «مزه» دمشق، هدف حمله موشکی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

خبرگزاری دولتی سوریه ـ سانا ـ نیز از درگیری پدافند هوایی ارتش این کشور با پرتابه‌های مهاجم در آسمان دمشق خبر داده است.

بنابر تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده،‌ دستکم یک ساختمان در دمشق، پایتخت سوریه مورد اصابت قرار گرفته و ویدئوهایی نیز از درگیری پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان دمشق منتشر شده است.

خبرگزاری سانا به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد: حدود ساعت ۰۲:۰۵ دقیقه، رژیم صهیونیستی از آسمان جولان اشغالی، دمشق را هدف قرار داد که منجر به شهادت ۳ تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

تلویزیون دولتی سوریه هم اعلام کرد که یکی از کشته شدگان این حمله به نام صفا احمد از مجری‌های این رسانه است.

صفا احمد ساعاتی قبل از حمله رژیم صهیونیستی در توییتی برای در امان ماندن لبنان و سوریه از شر حملات صهیونیست‌ها دعا کرده بود.

فضاسازی اسرائیل نتیجه نداد/ ادامه حملات حزب‌الله به مواضع اسرائیل

جنگنده‌های صهیونیست پناهگاه آوارگان فلسطینی را بمباران کردند

حملات وحشیانه جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی علیه لبنان و نوار غزه طی ساعات شب گذشته و بامداد امروز ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی شب گذشته و بامداد امروز به صورت وحشیانه ای مناطق مسکونی نوار غزه را بمباران کردند.

به گزارش شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود مدرسه الشجاعیه را در محله التفاح واقع در شرق شهر غزه بمباران کردند.

در این حملات هوایی علیه مدرسه مذکور که به پناهگاه آوارگان فلسطینی تبدیل شده بود دست کم هفت فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

فضاسازی اسرائیل نتیجه نداد/ ادامه حملات حزب‌الله به مواضع اسرائیل

علاوه بر حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه توپخانه این رژیم نیز مناطق مرکزی این باریکه را زیر آتش گرفت. از سوی دیگر مرکز تصاویر ماهواره‌ای وابسته به سازمان ملل از خسارات و ویرانی‌های گسترده برجای مانده در نوار غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی خبر داد.

مرکز تصاویر ماهواره‌ای وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که برآوردها حاکی از آن است که ۶۶ درصد از ساختمان‌ها در نوار غزه خسارت دیده‌اند. در گزارش این مرکز آمده است که بیشترین خسارت‌ها به استان غزه وارد آمده است.

۱۵ شهید و زخمی از اعضای یک خانواده در حمله به لبنان

خبرگزاری رسمی لبنان از شهادت تعدادی از غیرنظامیان این کشور و زخمی شدن تعدادی دیگر در جدیدترین تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک لبنان خبر داد.

به گزارش المیادین، خبرگزاری لبنان اعلام کرد که در جریان هدف قرار گرفتن منطقه الداودیه جنوبی دست کم ۱۰ تن از اعضای یک خانواده به شهادت رسیدند.

در پی این حمله وحشیانه پنج تن دیگر از اعضای همان خانواده زخمی شدند.

شکست رژیم صهیونیستی در ترور یکی از فرماندهان فلسطینی

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته مناطق مسکونی لبنان را زیر حملات وحشیانه خود قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منزل منیر المقدح یکی از رهبران جنبش فتح فلسطین را در داخل اردوگاه عین الحلوه واقع در جنوب لبنان بمباران کردند.

رژیم صهیونیستی قصد ترور این رهبر فلسطینی را داشت که ناکام ماند. منیر المقدح یکی از فرماندهان گردان‌های شهدا الاقصی فلسطین نیز به شمار می‌رود.

در جریان این حمله هوایی دست کم پنج تن به شهادت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند. توپخانه رژیم صهیونیستی نیز منطقه الخیام و اطراف آن را واقع در جنوب لبنان زیر آتش گرفت.

ادامه حملات حزب‌الله به مواضع اسرائیل/دو حمله موفق طی ساعات اخیر

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای از جدیدترین عملیات خود علیه مواضع رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که رزمندگان حزب الله لبنان در ادامه حملات رژیم متجاوز صهیونیستی به ضاحیه بیروت و جنوب این کشور نظامیان صهیونیستی را در اراضی اشغالی هدف قرار داد.

بر پایه این گزارش، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: تحرکات نظامیان صهیونیست در کشتزارهای مقابل دو شهرک العدیسه و کفرکلا را با تسلیحات مناسب هدف قرار دادیم که طی آن، تلفاتی قطعی به آنها وارد کرد.

همچنین، حزب الله لبنان اعلام کرد که نظامیان صهیونیست را در ورودی‌های شهرک صهیونیست نشین شتولا هدف حملات موشکی و راکتی خود قرار داده که مستقیم به هدف اصابت کرده است.

گزارش از علی پیراینده

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی با رهبر انقلاب
واکنش استرالیا به حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی
رژیم منحوس صهیونیستی دروازه دخالت آمریکا و غرب در منطقه است
لغو تمام پروازها در سراسر کشور تمدید شد
حملات کوبنده حزب‌الله در مناطق مرزی با اراضی اشغالی
تایید وقوع انفجار در نزدیکی مقر موساد در اینفوگرافی نیویورک‌تایمز
دانشگاه هنر ایران هیچ صفحه‌ فعالی در فضای مجازی ندارد
حقوق دستیاران پزشکی بورسیه تعیین شد/نحوه پذیرش دستیار پزشکی خارجی
بمباران یک پرورشگاه و پناهگاه آوارگان فلسطینی در نوار غزه
فیلمی ازگفتگوی پزشکیان با سردار سلامی درآغاز عملیات «وعده صادق ۲» +فیلم
گردهمایی حمایت از عملیات وعده صادق ۲ در میدان امام حسین
سلیمی: ما بلوف نمی‌زنیم پاسخ بعدی دردناک‌تر است
النصر خواهان دیدار با استقلال در زمین بی‌طرف
طنین شعار «تشکر از سپاه» در مجلس
ایران موشک های زیادی را برای هرگونه تحرک اسرائیل آماده کرده است
کاهش محسوس دما در برخی استان‌ها
فارین‌پالیسی: اسرائیل اشتباه کرد حزب‌الله، قوی‌تر خواهد شد
بالگردها برای بیرون بردن صهیونیست‌های زخمی شده خود را رساندند
گفت و شنود/ الله اکبر...
متهم به قتل: فکر کردم قصد توهین به پرچم ایران را دارد
نیروی دریایی آمریکا ناکام از رهگیری موشک‌های ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top